KNNV Twente-Almelo

Binnenkort deze activiteiten

Geen activiteiten gevonden

Word lid van KNNV Twente-Almelo

KNNV leden organiseren natuurexcursies, inventarisaties, lezingen en cursussen. Ze zijn vaak buiten te vinden. Wil jij ook samen de natuur beleven en ontdekken? Word dan lid van de KNNV afdeling Twente-Almelo voor slechts € 25 per jaar.

Als KNNV-lid mag je meedoen met de activiteiten van de afdeling Twente-Almelo, maar je kan ook gebruik maken van het aanbod van de landelijke KNNV en andere afdelingen. Zo kun je bijvoorbeeld tegen kostprijs meedoen met natuurvakanties, zowel kamperen als met hotelovernachtingen.

Als lid van de KNNV-afdeling Twente-Almelo kun je ook deelnemen aan de activiteiten van de Stichting Natuurhus Almelo. Je ontvangt 4x per jaar een heel mooi kleurrijk blad met interessante verhalen over de natuur rondom Almelo en tips voor activiteiten van de Stichting en de aangesloten verenigingen.

Minicursussen

Wij organiseren minicursussen over allerlei onderwerpen. Zo leer je in korte tijd meer over bijvoorbeeld vlinders of vogels.

Bekijk onze activiteiten