KNNV Bollenstreek

mrt 20
Woensdag 20 maart Presentatie natuurinventarisatie Langeveld, Noordwijk.

mrt 23
Zaterdag 23 maart 2024: Vogelcursus in de praktijk: Watervogels

mrt 30
Zaterdag 30 Maart 2024 – Excursie in het Jac. P. Thijssepark in Amstelveen

apr 17
Woensdag 17 april Algemene Ledenvergadering KNNV Bollenstreek.

mei 4
Zaterdag 4 mei 2024: Vogelcursus in de praktijk: Zangvogels

mei 11
Zaterdag 11 mei 2024: Vaarexcursie in Het Ilperveld (tussen Amsterdam en Purmerend)

jun 8
Zaterdag 8 Juni: Wandelen bij de Reeuwijkse plassen.

jun 22
Zaterdag 22 Juni: Fietsen in de Bollenstreek

Wordt lid of donateur van KNNV Bollenstreek

Stuur een email aan ledenadministratie@bollenstreek.knnv.nl en geef uw naam, adres, email en telefoonnummer door. Wij nemen dan contact met u op.
· Donateurs hebben toegang tot de regionale activiteiten van natuurvereniging de Bollenstreek. Zij ontvangen regelmatig uitnodigingen voor lokale activiteiten en excursies. Tevens ontvangen zij het kwartaalblad de Duinrel digitaal.
· Leden van de KNNV zijn daarnaast ook lid van de landelijke KNNV. De KNNV zorgt voor het vermeerderen van de kennis van de natuur in de ruimste zin en het verbreiden van deze kennis; het aankweken van de belangstelling voor en liefde tot de natuur, in de eerste plaats onder haar leden doch ook buiten de vereniging; en de KNNV draagt bij aan natuur- en landschapsbescherming in de ruimste zin; een en ander in het bijzonder in Nederland doch ook daar buiten.” Leden krijgen behalve de regionale informatie ook het blad Natura van de landelijke KNNV, toegang tot andere KNNV evenementen en 10% korting op niet afgeprijsde boeken van de KNNV uitgeverij.
De kosten voor het donateurschap bedragen in 2024  €18,00 per jaar. De kosten voor het lidmaatschap van de KNNV bedragen in 2024  €43,50 per jaar en voor huisgenoten van een KNNV-lid €27,25.
U kunt het toepasselijk bedrag over maken op NL32 INGB 00005 61947 t.n.v. KNNV afdeling Bollenstreek te Hillegom o.v.v. ‘Donatie’ of ‘Contributie’.

Het lidmaatschap of donateurschap starten of beëindigen kan alleen per kalenderjaar. Opzeggen moet vóór 1 november per brief of e-mail gebeuren bij de ledenadministratie (ledenadministratie@bollenstreek.knnv.nl) .