Vogelexcursie naar de Zouweboezem en de Biesbosch

Ga mee op excursie naar de Zouweboezem en de Biesbosch en leer vogels herkennen onder deskundige leiding!

De Zouweboezem staat bekend om de kolonie zwarte sterns en purperreigers. Tijdens een korte wandeling kun je de nestelende zwarte sterns van dichtbij zien. Dan rijden we door naar de Biesbosch. We bezoeken de polders aan de Nieuwe Merwede, kijken naar de nesten van de visarend en zeearend, de vele watervogels op de plassen en maken we een kleine wandeling langs uitgestrekte rietvelden. Kortom een leuke afwisselende excursie.

Niet-leden zijn van harte welkom om de sfeer van de vereniging te proeven. Graag opgeven bij Hans Zevenbergen via telefoon of appje 06 – 53366651.

Datum & tijd
za 8 juni 2024 van 7:30 tot 16:00
Vertrekplaats

Verzamelen om 7.30 uur vanaf het Shellstation aan de Holysingel 5 te Vlaardingen of in overleg met Hans Zevenbergen.