Doe mee

Samen de natuur in!

De KNNV is de landelijke vereniging voor veldbiologie, voor actieve natuurliefhebbers en -beschermers.
KNNV-leden organiseren natuurexcursies en gaan naar buiten. Want wat is er leuker dan samen met anderen de natuur te ontdekken?

Beleef  (of Ga mee)

Ga mee naar buiten en ontdek de natuur. Struinen, wandelen, tellen of vertellen. We doen het samen. -> link naar agenda
Voor natuurliefhebbers organiseren we natuurreizen en kampeervakanties. Reis mee naar onbekende streken en verken mooie natuurgebieden. -> link naar reizenpagina

Lees

In het ledenmagazine Natura vind je verhalen over de natuur en over mensen met passie voor de natuur. Vind goede natuurboeken en veldgidsen, ook tweedehands, of abonneer je op de landelijk nieuwsbrief.

2e hands natuurboeken

In de webshop vind je tweedehands natuurboeken die door leden aan ons zijn geschonken. De opbrengst is voor de KNNV. Het is ook mogelijk goed bruikbare natuurboeken te schenken aan de KNNV?