Steun ons

Word lid

Heeft de natuur ook jouw warme belangstelling en hou je ervan om buiten te zijn? Geniet je van planten, bomen, vogels en insecten? En wil je meer weten van soorten en de natuur in het algemeen? Dan ben je van harte welkom bij de KNNV. Bij de KNNV, vereniging voor veldbiologie, ontmoet je ruim 8.000 natuurliefhebbers die jouw belangstelling delen. Bij de KNNV ontdek je de natuur. Als beginnende waarnemer ontmoet je natuurkenners. Samen zie je meer en je leert van elkaar.
Word lid en doe mee.

Geef een jaarabonnement op Natura cadeau

Op zoek naar een origineel cadeau? Geef jaarabonnement op Natura cadeau voor slechts 34 Euro per jaar. Je ontvangt ene jaar lang het ledenmagazine Natura met prachtige artikelen en reportages.

Doneren

Je geniet meer van de natuur als je er meer van weet! Met landelijke projecten bereiken we een groter publiek.
De alarmerende berichten over de achteruitgang van insecten maken ons meer bewust van de rol van insecten in de natuur. Met een basiscursus insecten kunnen KNNV leden de kennis over insecten vergroten en verspreiden. Zo kunnen we meer mensen betrekken bij de bescherming van insecten.
Zij kunnen uw steun goed gebruiken.
Met uw donatie of periodieke schenking zijn wij ontzettend geholpen.
Hier informatie over periodiek schenken

Gift met belastingvoordeel

Wanneer je de KNNV langdurig en structureel wilt steunen, is een periodieke schenking interessant voor jou én voor ons. Dat kan zonder tussenkomst van een notaris en is volledig aftrekbaar. Via deze overeenkomst steun je de KNNV voor tenminste 5 jaar en zorg je ervoor dat wij nog meer mensen bij de natuur kunnen betrekken. Zo zetten we ons samen in voor een natuurbeleving voor iedereen.
Hier meer informatie

Schenken en nalaten aan KNNV

Wil je de liefde voor de natuur doorgeven als je er niet meer bent? Misschien denk je erover om een legaat (vast geldbedrag) aan de KNNV na te laten of wil je de KNNV benoemen als erfgenaam? Met jouw steun laat je iets ontzettend waardevols achter.
Hier meer informatie

Webwinkel

Ben je geïnteresseerd in natuurboeken? Via de webshop van de KNNV bieden we tweedehands natuurboeken te koop aan die door leden aan ons zijn geschonken. De opbrengst is voor de KNNV. Heb je goed bruikbare natuurboeken en wil je deze schenken aan de KNNV? Dat kan, we bieden ze dan aan in de webshop.

Hier naar de webshop